wtorek, 21 maja 2013

Aktualności

Im więcej wiem o eds, tym bardziej mi wszystko jedno. Tyle można zrobić w typie III, ale po co, i tak nie będzie efektów przez VI. Równie dobrze mogę leżeć i czekać na koniec. To przynajmniej boli najmniej.

BTW, jestem ciekawa, co wyjdzie w badaniach u dr Sz. Może hydro w normie, jak w VIB? I tylko jej aktywność wadliwa?

Znalazłam dziewczynę, która w ciągu 5 miesięcy miała 4 przeszczepy ścięgien od denata w stawie skokowym. W końcu będą jej robić fuzję. Załamujące - to znaczy, że ścięgna wytrwały tylko ok. miesiąca, niewiele. Ale z kolei wszyscy, którzy mieli robione jakiekolwiek fuzje, są zachwyceni i piszą, że to znacznie zmieniło ich jakość życia. Fuzja nadgarstków - marzenie!

Wczoraj pierwszy masaż z serii 10 na NFZ. Czekałam pół roku. Pół roku na 10 masaży, które powinny być w repertuarze codziennie i bez przerwy. Czy orzeczenie coś zmieni w tej kwestii?

Nie było mojej ulubionej masażystki i jej psa, ale legowisko leżało, więc pewnie pracuje tam przed południem, szkoda, stęskniłam się za piesem. :) Zajął się mną młody, przystojny masażysta. Podoba mi się jego technika. Jego masaż się czuje (uprzedzał o siniakach - jestem dziś obolała, ale siniaków nie ma! aż dziwne), mimo że nie jest inwazyjny. Niczego mi nie nastawia, zresztą chyba im nie wolno, to nie chiropraktycy.

~~~

No i po drugiej depo. Pielęgniarka mówi, że zaraz mnie ukłuje, więc czekam, czekam... nie doczekałam się. Kazała mi się ubrać. Bo już po. Czy ja mam jakieś zaburzenia czucia w pośladkach, czy ona to zrobiła jakoś magicznie? Nie czułam NIC, absolutnie NIC, ani ukłucia, ani zastrzyku, mimo że to gęsta, mleczna zawiesina!

Depo wypadało niby jutro, ale jutro po masażu biegusiem lecę na spotkanie z Dorotą, która przyleciała aż z Kanady, a nie widziałyśmy się baaardzo długo! Poza tym w nocy pojawiły się niepokojące objawy PMS, więc się przestraszyłam, że nawet jeden dzień dłużej może doprowadzić do kolejnego 3-tygodniowego horroru, jak za pierwszym razem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.