poniedziałek, 15 lipca 2013

Omacor na demencję?

Na którejś z grup ktoś napisał, że w chorobie Alzheimera niesamowite efekty, i to już po 4 miesiącach, przynosi Lovaza. To po prostu inna nazwa handlowa polskiego Omacoru, o którym pisałam już wcześniej (Ola, macham Ci łapką :)).

Zaczęłam szperać sama. Oto co znalazłam in plus:

Eating More Foods Rich in Omega-3s May Lower Alzheimer's Risk: Study

Omega-3 Fatty Acids May Protect the Aging Brain

Certain Formulations of Omega-3s Might Help With Depression

Omega-3 May Reduce Endometriosis Risk

Omega-3 May Safely Treat Precancerous Bowel Polyps


In minus, a jakże:

Omega-3 Supplements May Not Aid Aging Brain

Fish Oil Supplements May Not Slow Alzheimer's


Minusów mniej, ale za to bardziej dołujące, jeśli chodzi o demencję. Trzeba też uważać, bo Omacor obniża cholesterol (mój puka w dno od spodu, niedożywienie aż piszczy), więc w zasadzie sama już nie wiem - brać czy nie brać. Ale chyba bardziej mnie obchodzi mózg niż cholesterol.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.