czwartek, 19 stycznia 2017

Import docelowy

Znalazłam to, czego szukałam. Już wiem, że zgoda na refundację ważna jest tylko miesiąc. Moja była wydana 29.12, czyli mam jeszcze tylko tydzień (!!) na uzyskanie recepty, danie jej opiekunce, żeby zaniosła do apteki - i apteka jeszcze musi zdążyć zamówić przed tym terminem!

Neurolog nadal mi nie odpisuje na maile. Czy w takim razie tę receptę może mi wypisać lekarz pierwszego kontaktu?

I o jakie zapotrzebowanie dla apteki w tym artykule chodzi? Ja żadnego nie mam, mam tylko zgodę na refundację, a tam się nic nie wypełnia.

Naprawdę potrzebuję pomocy. Minęło już tyle czasu, a nadal borykam się z tym sama. Jeśli to wszystko nie trafi do apteki, to Vigil przepadnie i będzie trzeba zaczynać procedurę od nowa. A wizytę u neurolog mam dopiero 29.02. Czyli co najmniej przez 3 miesiące będę nadal bez leczenia.

Nie wiem, co mam dalej robić i dokąd z tym pójść. :(


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.