piątek, 2 czerwca 2017

#przemoc

3.05
Niestety nic się nadal nie zmienia. Matka przypuszcza atak za atakiem. Wydzwania, podszywając się. Rozłączam się, ona wydzwania, rozłączam się, ona wydzwania, potrafi tak kilkanaście razy, ż wyłączę telefon. Nie mam wyboru, mimo że go potrzebuję, bo to mój jedyny aparat fotograficzny w tej chwili. Poza tym gdybym musiała nagle dzwonić na pogotowie, to muszę mieć telefon w gotowości, a nie czekać, aż się uruchomi, i pamiętać o pinie. Matki to nie obchodzi w ogóle. Dziś znowu nie chciała powiedzieć, po co dzwoni. Czy ktoś mi może wytłumaczyć, jaki jest cel dzwonienia do kogoś i ukrywania jednocześnie powodu dzwonienia? Oczywiście poza przemocą, bo to wiem.

Jak tylko włączyłam telefon, zaczęła wydzwaniać w kółko na nowo.

***
Za każdym razem jak włączę telefon, ona wydzwania. Raz odebrałam, tym razem chciała rady, jaki ma brać lek, więc jej powiedziałam. Niepotrzebnie. Jej nie można pomagać. Na koniec znowu mnie obraziła i poniżyła. Nigdy więcej jej nie pomogę, nie zasługuje na to.

7.05
Rozmawiałam z ojcem, matka była przy ej rozmowie, więc wie, że nie umarłam i nie trzeba wzywać pogotowia. A mimo to za chwilę wydzwania do mnie kilkanaście razy, bo przecież przy ojcu nie mogła się poznęcać (i tak próbowała, każąc mi się np. umyć - jak można tak komuś mówić?! i to jeszcze komuś z 6a?!). Wzięła jego telefon i wyszła do drugiego pokoju, żeby po kryjomu przed ojcem się znęcać nade mną. I pierwsze słowa to pouczanie mnie, jak często mam wychodzić z domu. Ona naprawdę jest podła,to nie żadna choroba, ona to robi całkowicie świadomie i z wyrachowaniem!

13.05
Podszywa się. I pierwsze pytanie zawsze to "Jesteś sama?", bo jak jestem sama, to się można nade mną znęcać do woli, a jak jest Ola, to już się trzeba hamować.

2.06
Dowiedziałam się od ojca, że matka po całych dniach robi mu awantury i wmawia mu, że nie jest chory, dokładnie tak jak mi. Tylko jej brat wg niej jest chory, a akurat nie jst nawet w ułamku tak chory jak ojciec czy ja. Co ona ma w tej głowie? Bo mózgu chyba nie. :(

Dziś byliśmy w knajpie. Oczywiście założyłam się, że pierwsze słowa matki to będzie przemoc, i oczywiście miałam rację. Zepsuła nam wyjazd jak zawsze, absolutnie zawsze, bez wyjątku. Ona się nie zmienia. Koniec więc z wyjazdami z nią.


2 komentarze:

  1. Zarówno w ustawieniach wielu nowych telefonów jak i u operatora możesz zablokować dany numer... nie będzie Ci się wyświetlać, że dana osoba dzwoni, nie trzeba wyłączać telefonu Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja nie wiem, jak to zrobić. :( Call Blocker nie rozpoznaje, czy to dzwoni ojciec, czy matka się podszywa. Są jakieś aplikacje, które to wiedzą?Nie wiem, rozpoznają po wybieraniu numeru czy coś? Jeśli tak, to chcę taką!

      Usuń