środa, 25 października 2017

Polecani przeze mnie specjaliści dla szóstek

Bardzo często dostaję pytania o lekarzy znających EDS, więc postanowiłam zrobić tę listę. ;)


ORTOPEDA (USG, proloterapia) Juliusz Sroczyński

ORTOPEDA Jerzy Stodolny

ORTOPEDA PODOLOG Joanna Stodolna

GINEKOLOG ONKOLOG (ale również zna się na hormonach) Włodzimierz Baranowski 

FIZJOTERAPEUTA Jacek Mańka

 GASTROENTEROLOG Jan Pertkiewicz

NEUROLOG (od snu) Aleksandra Wierzbicka

PSYCHIATRA Łukasz Święcicki

PSYCHIATRA Jarosław Torbiński

PSYCHOTERAPEUTA Aleksandra Mieczkowska

ANESTEZJOLOG Renata Ćwiek

DIETETYK Agata Lewandowska


Wszyscy oni mi pomogli bądź pomagają nadal. Wszyscy albo już znali 6a, albo poznali, kiedy mnie spotkali. Jak widzicie, wielu specjalistów na tej liście brakuje, bo po prostu ich nie znalazłam. Ale też dlatego, że umierają bądź przestają przyjmować. I tak np. prof. Bilińska, kardiolog od chorób rzadkich, od jakichś 2 lat już nie przyjmuje, straciłam naprawdę ważnego lekarza, może najważniejszego. W tym roku w marcu zmarł też znakomity hematolog znający i mający wcześniej styczność z 6a - prof. Konopka. Zmniejsza się to grono, a nowi, młodzi lekarze nie chcą się uczyć. :(

Listę będę uzupełniać, jak znajdę jakiegoś lekarza godnego polecenia.


1 komentarz:

  1. Świetny wpis i na pewno bardzo potrzebny. Trudno teraz o dobrych i konkretnych lekarzy ;)

    OdpowiedzUsuń