piątek, 17 marca 2017

Jest zgoda!

Dostałam zgodę na refundację! Czyli tym razem mam już wszystko, żeby sprowadzić Vigil! Opiekunka w poniedziałek pójdzie do apteki.

To nie mogli za pierwszym razem przysłać wszystkiego? Od grudnia to już miałabym teraz lek, bo to 4-6 tygodni czekania... Przez MZ mam 4 miesiące bez leku, a w 6a to nie jest jak w zwykłej hipersomnii. Pisałam już, czym hipersomnia/bezsenność grozi w 6a, to nie kwestia utrudnienia, a zagrożenia życia. I MZ tak sobie lekką ręką decyduje o czyimś być czy nie być.

Szukałam w googlach opakowania vigilu, czegoś takiego:


Natomiast google uparcie pokazywał mi milion obrazków z tłumem trzymającym zapalniczki jak na jakimś koncercie, albo to:


I to nawet pasuje. ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.