poniedziałek, 16 marca 2015

Masz zakaz robienia różnych dziwnych rzeczy!

Czytam dzienniki Iwaszkiewicza i zazdroszczę, że sama swoich nie piszę. Tylko że ja nie mam życia, które mogłabym opisywać. A teraz pisanie jest katorgą podwójną, bo prawy nadgarstek jest wciąż nie do użytku, a wizytę u dr mam dopiero w czwartek, przed fizjoterapią. Nie mogę oprzeć ręki na podstawce do klawiatury, a w powietrzu nie utrzymam. Nie mam dobrych przeczuć – bywałam już u różnych lekarzy, kiedy jeszcze ból był dużo mniejszy, i nie mogli nic poradzić, to co poradzą teraz?

Nie mogę nic zrobić prawą ręką, wszystko robię lewą. Lewą ręką na prawo otwieram drzwi od samochodu. To chyba właśnie tą czynnością uszkodziłam sobie jakiś mięsień w lewym barku i ponaciągałam mięśnie po lewej stronie kręgosłupa. „Masz zakaz robienia różnych dziwnych rzeczy!” – wołał dziś za mną fizjo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.