środa, 10 marca 2021

ADHD? LOL

Dziwne rzeczy wychodzą trochę w tym teście. Nie miałam żadnych opóźnień rozwojowych, wręcz przeciwnie, w dzieciństwie eds powodowało, że np. byłam najlepsza w szkole w robieniu mostka, i to bez przygotowania i mimo zakazu ćwiczenia na wf-ie. Poza tym nie da się niepełnosprawności uznać za opóźnienie w rozwoju. Zwłaszcza u dziecka, które znacznie wcześniej umiało czytać, pisać i miało ogromną wiedzę.

Emocje też mi wywaliło, a w całym moim życiu przez 45 lat nie miałam ani jednego konfliktu ani z tego, ani z innego powodu. Im większe emocje, tym większe wycofanie, a nie wyrywność do przemocy.

Wiele pytań dotyczyło ZA i też nie da się na ich podstawie wnioskować o ADHD - np. to właśnie ZA skupia moją uwagę na szczegółach. Najfajniejsze jest to, że nawet demencja nie zniszczyła jeszcze mojej uczciwości - nie zapominam o datach, spotkaniach, danym słowie, umówionej godzinie itd. W życiu bym tego nikomu nie zrobiła, chyba że ten ktoś lekceważy mnie, to wtedy nie miałabym motywacji, żeby nie lekceważyć jego. Przeskoczenie demencji kosztuje mnie więcej niż cokolwiek innego, nie wystarcza mi już siły na pamiętanie o sobie (np. o lekach rano), ale za dużo by mnie kosztowało radzenie sobie z olaniem kogoś uczciwego, kto na to nie zasłużył.



A co wyszło u Was i jak bardzo nieprawdziwie? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.