piątek, 16 czerwca 2017

Kto się zna na prawie sprzedaży? Help!

Wystawiłam na próbę kilka par kolczyków - wszystkie ktoś licytuje. Jestem zdziwiona i mam nadzieję, że to na serio, a nie że znowu ktoś oszukuje (kupuje, a nie płaci - zdarzało się). Byłoby super, gdybym trafiła w tę niszkę.

Problem polega na tym, że zarobek ze sprzedaży w całości idzie na subkonto, a co za tym idzie nie zostaje mi ani grosz, żeby kupić komponenty na kolejne kolczyki. Zastanawiam się nad Etsy. Trochę researchu już zrobiłam, ale nigdzie nie znalazłam info, czy osoba prywatna może tam legalnie sprzedawać, a jeśli tak, to jak ma się rozliczać z US. Czy ktoś to wie i mógłby mi podpowiedzieć?

Wolałabym się nie podpinać do czyjejś DG, bo to jednak problem dla kogoś, zwłaszcza że ja nie pomogę w formalnościach. Wolałabym to robić na własny rachunek. Mój zarobek zapewne nie przekroczy kwoty wolnej od podatku. I na pewno nie będzie regularny, bo dziś mogę zrobić kolczyki, ale potem mogę się przez 2 tygodnie czuć gorzej i nie zrobię nic. W regulaminie Etsy nic o tym nie ma, inna sprawa, że polskiej wersji, którą mogłabym wrzucić na Ivonę, nie znalazłam w ogóle. :(

A może Etsy też ma taką platformę charytatywną jak Allegro?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.