czwartek, 30 maja 2013

MeineBase

Niektóre zabiegi rehabilitacyjne, przeciwbólowe są przyjemne. Należą do nich kąpiele 2-3 razy w tygodniu po 60-90 minut w soli MeineBase, która ma działać przeciwbólowo. Po pierwszej kąpieli jeszcze nie czuję efektów, ale to jest coś, co należy robić regularnie, więc poczekam, sprawdzę, mam 3 kilo soli, a na kąpiel sypie się tylko 3 łyżki.


Przez półtorej godziny można coś przeczytać! Pierwszą i jedyną książkę, jaką przeczytałam w maju.

Po co natura wymyśliła nieczytanie? Życie bez czytania to wegetacja, natura powinna wtedy eliminować albo przynajmniej wyłączać instynkt samozachowawczy.

Dolewałam ciepłej wody, ja nie zmarzłam, stawy już tak. Jak po każdym kontakcie z wodą - zimno i nasilony ból, a palce sinieją. Nikt mi nie wmówi, że woda to zdrowie.


Również stopy - najpierw biało-żółte, potem czerwono-sine. Jeśli jeszcze raz ktoś mi zaleci basen, to poproszę o metadon. Woda = ból.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.