piątek, 5 lipca 2013

Mini Mental

Mam za sobą Mini Mental. Wynik: 23. Komentarz chyba zbędny.

Tak w zasadzie nie wiadomo, czy zaburzenia poznawcze nie pochodzą od Aspergera. A zaniki korowe mogą pochodzić i od depresji, i od demencji naczyniowej (typ 4 i 6a). Nie wiadomo, od kiedy to mam, bo robiono mi CT wiele razy, ale nigdy głowy. Jeśli to od depresji, to powstało przy pierwszym epizodzie (tak to działa, vide: Kramer), ale zmiany od depresji nie przechodzą w demencję.

Nikt nic nie wie, a ja najmniej.
Za 1.5 tygodnia, kiedy znowu pojadę do IPiNu, będę musiała porozmawiać z moimi psychiatrami. Psycholog mnie też prosiła o rozmowę, dobrze się złożyło, że nie zdążyłam w czasie pobytu, bo tak naprawdę dopiero teraz jest o czym rozmawiać. I co testować.

Najkoszmarniejszy objaw - niemożność czytania ze zrozumieniem - musi pochodzić od depresji, nie od demencji, bo DZIAŁA NA NIEGO BUPROPION. I gdyby nie narkolepsjo-podobne zasypianie czytałabym bez przerwy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.