środa, 17 kwietnia 2013

Gripy

Dziś przyszły gripy z polskiego Prolisu i okazały się lepsze od tych z Amazonu.



Ten na ołówku to Amazon. Dość wygodny, bo duży, ale dla mnie najwygodniejszy okazuje się trójkątny. Te z Prolisu są wygodniejsze, bo wykonane z "klejącej się" gumy. Nie ślizgają się, palce nie ujeżdżają i nie przeprostowują się. Ołówek czy cienkopis można utrzymać.

Niestety nie na wszystkie ołówki i długopisy takie gripy pasują. Na ołówki automatyczne nie nadają się zupełnie. To jest ich podstawowa wada.

Moim absolutnie ulubionym pisadłem jest PenAgain:





Jest absolutnie najwygodniejszy, najlżejszy, najbardziej ergonomiczny, a jak jeszcze zaklinuje się palec splintem, nie ma możliwości, żeby się długopis wyślizgnął z dłoni. Nim jestem w stanie nawet wypisać kartkę w całości za jednym zamachem! PenAgain ma wadę - wkładów nie można dostać w Polsce, a mój właśnie się wypisuje, więc czeka mnie niemały wydatek...

Z ołówków wygodne w trzymaniu są takie (amazon):



Nie wypisują się tak szybko jak PenAgain, w dodatku w komplecie są 2, więc nieprędko będę zmuszona dokupić rysiki. One też mają wadę - rysik jest szerszy niż 0.5, świetnie się nim podkreśla, ale pisze już nie, zwłaszcza na marginesach książki, gdzie miejsca mało.

Z polskich i tanich pisadeł polecam jeszcze cienkopisy Patio - są trójkątne, jak jeden z gripów Prolis. Trzyma się je wygodniej niż inne!

Można je dostać w Auchanie za grosze.

3 komentarze:

  1. Dzień Dobry, znalazłem Pani blog w Google i pragnę poinformować, że sprowadzamy zarówno długopisy PenAgain jak i ołówki Twist'n Write do Polski, jesteśmy wyłącznym importerem i dystrybutorem na terytorium naszego kraju. Zapraszamy Panią i wszystkich zainteresowanych do naszego sklepu www.zlotesrodki.pl gdzie dostaniecie Państwo zarówno Długopisy, Ołówki, jak i akcesoria do tych rewelacyjnych wynalazków. Zapraszam Rafał Piasecki kierownik d.s. Sprzedaży

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.